top of page

ALGEMENE VOORWAARDEN




Om last-minute annuleringen en no-shows te voorkomen ben ik helaas genoodzaakt om een aanbetaling te hanteren. De tijd die voor u gereserveert staat kan op korte termijn niet meer ingevuld worden wat voor mij nadelige gevolgen heeft. Ik neem mijn werk heel serieus en dit is voor mijn geen hobby om ernaast te doen. Ik hoop op uw begrip voor deze voorwaarden.

1.  Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Glamyou by Sabina en een klant waarop Glamyou by Sabina deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen nadrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Glamyou by Sabina behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen of bij te werken.        Gewijzigde voorwaarden worden van kracht zodra ze op de website van de salon worden gepubliceerd.

2. Afspraken en annuleringen
Een afspraak maken kan je vastleggen d.m.v. het contact formulier, whatsapp of email.
​​
 
Denk er tijdig aan om uw jaarlijkse bijwerking voor semi permanente make-up te boeken, zodat binnen de gewenste termijn de behandeling plaats kan vinden. Deze verantwoording ligt geheel bij de klant.
​​
 
Bij het maken van de nabehandeling afspraak (6 tot 8 weken) is de klant geheel verantwoordelijk deze na te komen. Wanneer de klant niet komt opdagen of deze annuleert/ wijzigd vervalt het recht van deze kosteloze nabehandeling. Indien de klant toch een nabehandeling wenst en deze buiten de maximale 8 weken valt zullen er extra kosten in rekening worden gebracht.
​​
 
Bij het maken van een afspraak wordt er een aanbetaling van 50% gevraagd voor een Brow behandelingen en €75,- voor een PMU behandeling. Er zal vooraf een betaalverzoek worden verstuurd, deze dient binnen 24 uur betaald te worden. Er kan anders geen garantie gegeven worden voor een afspraak, na betaling zal de afspraak worden bevestigd. De aanbetaling wordt uiteraard in mindering gebracht bij het afrekenen van je behandeling.
Aanbetalingen worden in geen enkel geval terug betaald.
Een gemaakte afspraak, op welke manier dan ook is juridisch bindend en dient te worden nagekomen.

Een afspraak voor brow behandeling annuleren:
Indien U niet aanwezig kan zijn dient uw afspraak minimaal 48 uur op voorhand van de afspraak te worden geannuleerd. Bij annuleringen binnen 48 uur zijn wij genoodzaakt om 50% van het totaalbedrag in rekening te brengen, ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen (er wordt uiteraard een uitzondering gemaakt bij een ernstige situatie)
Afspraken die na 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden geannuleerd of gewijzigd, worden volledig in rekening gebracht, ongeacht welke reden.

Een afspraak voor PMU behandeling annuleren:
Indien u niet aanwezig kan zijn, dient uw afspraak 72 uur op voorhand van de afspraak te worden geannuleerd. Wanneer u tijdig annuleert, kan de aanbetaling worden gebruikt om een nieuwe PMU afspraak binnen 3 maanden opnieuw in te boeken.
Indien u laattijdig (dus binnen 72 uur voor de afspraak) annuleert, wordt de aanbetaling ingehouden. Bij het maken van een nieuwe afspraak dient dan een nieuwe aanbetaling betaald te worden. Aanbetalingen worden in geen enkel geval terug betaald.
Afspraken die na 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden geannuleerd of gewijzigd worden volledig in rekening gebracht, ongeacht welke reden.

Last-minute plekken die binnen 48 uur voor de afspraak worden gemaakt, kunnen niet meer worden geannuleerd. Indien dit wel wordt gedaan is Glamyou by Sabina gemachtigd het gehele afgesproken bedrag in rekening te brengen.
Last-minute plekken moeten op voorhand volledig worden betaald.

Annuleringen/verplaatsen van een afspraak kan enkel via mail of whatsapp.

- Niet nakomen van afspraken (no-show)
Indien u niet komt opdagen bij uw afspraak zonder ons hierover te informeren (no-show) zullen wij 100% van het totale bedrag in rekening brengen.

- Op tijd komen
Wij vragen u vriendelijk  om op tijd te komen.
Ben je meer dan 15 minuten te laat dan kan helaas onze afspraak niet doorgaan, vervalt de aanbetaling en zullen we een nieuwe afspraak in moeten plannen.

- Betaling
Na de behandeling kunt u bij ons in de salon met contant betalen of per betaalverzoek. Indien contant verzoekt Glamyou by Sabina de klant het bedrag gepast te betalen.
Alle prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

- Huisdieren, kinderen en meerdere personen
Gelieve geen extra bezoekers mee te nemen naar de afspraak. In geval van nood mag de extra bezoeker plaatsnemen in de wachtruimte waar hij/zij mag wachten totdat de behandeling is afgerond. Gelieve geen kinderen en/of dieren naar de salon mee te nemen.

3. Persoonsgegevens & privacy
De klant voorziet Glamyou by Sabina voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Glamyou by Sabina aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijze behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling. Glamyou by Sabina neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie.
Glamyou by Sabina behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Glamyou by Sabina zal de gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant.

4. Geheimhouding
Glamyou by Sabina is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeid uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak, Glamyou by Sabina verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

5. Aansprakelijkheid
Glamyou by Sabina is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat Glamyou by Sabina is uitgegaan van de door klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Ieder lichaam is anders en kan anders reageren. Hierdoor is Glamyou by Sabina niet aansprakelijk voor schade die een behandeling en/of product heeft aangericht, tenzij deze het gevolg zijn van opzettelijke nalatigheid of wangedrag. De client neemt haar/zijn eigen verantwoordelijkheid en eigen risico bij het ondergaan van een behandeling en/of bij het gebruik van een product.
Glamyou by Sabina is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant              heeft meegenomen naar de salon.

6. Beschadiging en diefstal
Glamyou by Sabina heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of andere eigendom beschadigt.
Glamyou by Sabina meldt diefstal altijd bij de politie.

7. Klachten
Bij Glamyou by Sabina streven we naar een uitstekende klantenservice en streven we ernaar om eventuele klachten of zorgen van onze klanten serieus te nemen en adequaat aan te pakken.
Wanneer de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen 48 uur        na de ontdekking mondeling zowel schriftelijk te worden gemeld aan Glamyou by Sabina. Glamyou by Sabina zal bij                        ontvangst van de melding een bevestiging sturen. Glamyou by Sabina zal de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord        geven.
Wij zullen alle klachten serieus nemen en ze zo snel mogelijk en naar beste vermogen behandelen. Glamyou by Sabina geeft geen garantie op de resultaten van een behandeling en/of product.
Ieder lichaam is anders en reageert dan ook anders op een behandeling en/of product, waardoor Glamyou by Sabina nooit op voorhand kan weten hoe het lichaam op een behandeling en/of product reageert.
Glamyou by Sabina zal op een passende, doch redelijke wijze een oplossing zoeken. We streven ernaar om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen door een passende oplossing aan te bieden. Wanneer Glamyou by Sabina en klager niet tot een overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
Klachten worden vertrouwelijk behandeld en met respect voor de privacy van de klant.

8. Behoorlijk gedrag
De klant behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Glamyou by Sabina het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

9. Beeldmateriaal
Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto's en/of video's. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zal ik geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.
 
Door het maken van een afspraak bij Glamyou by Sabina verklaart de klant zich akkoord met bovenstaande algemene voorwaarden.
​
​​

bottom of page